BIZNES Edukacja

Kampania wrześniowa Squla.pl

We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami

Data publikacji: 2017-09-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania wrześniowa Squla.pl
Kategoria: BIZNES, Edukacja

We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR.

Kampania wrześniowa Squla.pl BIZNES, Edukacja - We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR.

Zaplanowana na wrzesień kampania ATL będzie emitowana w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, a także TVP ABC. Emisja spotów 30” i 15”” rozpocznie się z początkiem września. Za realizację odpowiedzialna jest holenderska firma The odd shop. Organizatorzy zakładają skuteczne dotarcie do rodziców z miast powyżej 50 000 mieszkańców. Intensyfikacja komunikacji nastąpi także w prasie, między innymi w głównych tytułach wydawnictwa Polska Press, a także poprzez działania realizowane wspólnie z blogosferą. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime.

11 września rozpoczynamy wysyłkę naszych materiałów informacyjnych do ponad 7.500 szkół podstawowych w całej Polsce. W naszym przypadku direct marketing gwarantuje skuteczność – w ten sposób co roku pozyskujemy do współpracy coraz to nowe placówki oświatowe, udostępniając im w zamian bezpłatny dostęp do naszego produktu – mówi Olga Żdżarska, koordynator ds. treści edukacyjnych na platformie. – Uważamy, że nauczyciele jako praktycy są w stanie najlepiej ocenić przydatność naszych quizów i jakość merytoryczną zawartych w nich treści. Bardzo nas cieszy, że polecają nasz produkt rodzicom. To najlepsza metoda promocji.

Polskie szkoły coraz częściej korzystają z multimedialnych materiałów edukacyjnych. Nowoczesne wyposażenie klas pozwala na ich codzienne używanie, dzięki czemu lekcje stają się ciekawsze, a dzieci chętniej w nich uczestniczą.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kampania wrześniowa Squla.pl BIZNES, Edukacja - We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR.
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja

A to już wiesz?  Raport Aon: Czy czeka nas zmierzch rynku pracownika?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy